به صحبت های دو دانش آموز و معلم انگلیسی آنها درباره سرگرمی های شان گوش دهید.

معنی درس 7 زبان هشتم

1-معلم : زهرا ، آیا هیچ سرگرمی داری؟
2-زهرا : بله دارم. من به عنوان سرگرمی فیلم تماشا میکنم.
3-معلم : جالبه! تو چطور سمیرا؟
4-سمیرا: خب ، من عاشق کتاب خواندن هستم
5-زهرا :واقعا؟ چه جور چیزهایی می خوانی؟
6-سمیرا: کتاب، مجله، اخبار ورزشی در اینترنت و گاهی شعر.
7- زهرا :و شما چطور خانم امامی؟
8-معلم : در واقع، من هیچ سرگرمی ندارم. اما معمولا در وقت آزادم به باشگاه می روم.

 

گام به گام درس 7 زبان هشتم. حل تمرین فصل درس مورد نظر خود را انتخاب کنید. ترجمه درس 7 زبان هشتم. ترجمه درس و حل تمرین های درس 7 زبان انگلیسی هشتم. ترجمه ...
شما از این صفحه در 3/23/21 بازدید کردید.

گام به گام درس 7 زبان هشتم . حل تمرین فصل درس مورد نظر خود را انتخاب کنید. ترجمه درس 7 زبان هفتم. ترجمه کامل و حل تمرین های درس 7 زبان انگلیسی هفتم. حل تمرین ...

جواب و معنی درس هفتم زبان انگلیسی هفتم - همگام درسhamgamdars.com › zaban7-dars7
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ — جواب تمرینات درس ۷ زبان هفتم | پاسخ و معنی مکالمه صفحه های ۳۸ و ۳۹ و ۴۰ و ۴۱ کتاب زبان انگلیسی کلاس هفتم همراه با حل تمرینات با ترجمه درس ...
‏معنی درس هفتم زبان هفتم · ‏معنی صفحه 39 زبان هفتم
شما این صفحه را 2 بار دیدید. آخرین بازدید: 3/12/21

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ — ترجمه مکالمه درس 7 انگلیسی پایه هشتم.

ترجمه مکالمه ها، تمرین و تلفظ زبان انگلیسی هشتم | درس هفتم ...gama.ir › ... › دوره اول متوسطه › هشتم › انگلیسی
۱ شهریور ۱۳۹۷ — شامل: ترجمه تمامی مکالمه ها با تلفظ پاسخ تمامی تمرین های کتاب درسی درس هفتم: سرگرمی های من